SOSEDOVE PISANICE

akril na lesu
5 x 5 x 5 cm
2018

ARTikli

TOALETNI PAPIR
marmor Carrara
10 x 13 x 13 cm
2020

Izredne razmere v času pandemije so očitno korenito spremenile potošniške navade. V strahu in paniki se prioritete menjajo, razum pa popusti nagonu.

Najbolj iskani izdelek v trgovinah je bil v začetku korona krize toaletni papir. In to ne samo pri nas, ampak po vsem svetu. Povpraševanje po njem se je v konici dvignilo za 845 %.

Toaletni papir sem tako kot enega od simbolov pandemije ovekovečil v carrarskem marmorju.

ZELENI JURIJ
akril na bodeči žici
27 x 17 x 15 cm
2018

Ograja s katero smo zavarovali južno mejo pred migranti negativno vpliva na gospodarski razvoj in dolgoročno spreminja belokranjsko kulturno tradicijo.
Zeleni Jurij kot simbol plodnosti se po novem duši v lastni kletki...

SOSEDOVE PISANICE
akril na lesu
5 x 5 x 5 cm
2018

Sosedove pisanice za razliko od tradicionalnih pisanic kot simbola plodnosti, kažejo na aktualno jalovo razprodajo slovenske ekonomske in politične suverenosti.

LAŽNA ČELADA
beli beton
14
x 24 x 19 cm
2018


RUSOFIL
tapison
50 x 50 cm
2018
(na steni kot slika)

RUSOFOB
tapison
50 x 50 cm
2018
(na tleh kot predpražnik)


MEDIJSKI ŽIVČNI STRUP
epruveta, zamašek, papir
10
x 2,5 x 2,5 cm
2018


SKRIPAL MANTRA
les, pvc, vrvica
8
x 8 x 1 cm
2018


BELOKRANJSKA VEZENINA
akril na bodeči žici
90
x 20 x 3 cm
2018


BELOKRANJSKI VENČEK
pozlačena bodeča žica
23
x 23 x 2 cm
2018


ZLATA KLETKA EVROPE
pozlačena bodeča žica, modro obarvani odpadki
200 x 133 x 60 cm
2017

Modro obarvani odpadki predstavljajo ozadje, pozlačeni klobčič bodeče žice pa krog zvezdic na zastavi EU.

Kompozicija odpira aktualna vprašanja migrantov, iluzije Evrope kot obljubjene dežele zavite v bodečo žico, prebleme odpadkov, izkoriščanja naravnih in človeških resursov... Danes si namreč lahko zamislimo konec sveta, ekološko katastrofo, ne moremo pa si zamisliti konca kapitalizma.

Živimo v mentalni zlati kletki nenehnega hlastanja za dobrinami in se ne zavedamo, da bo vse, kar bo ostalo od naše civilizacije, le kup smeti.

JANKOVIĆ® - Sejalec 2patiniran kremenit
25 x 12 x 10 cm
2007
Letos mineva 100 let odkar je Ivan Grohar jeseni leta 1907 v Trstu razstavil Sejalca, ki predstavlja v slovenski zgodovini umetnosti eno izmed najpomembnejših del.
Grohar je dal s Sejalcem slovenski umetnosti sliko, v kateri mu je uspel idealen spoj narave in človeka, ki živi v odvisnosti od nje... V zadnjih 100 letih je slovenski narod preživel več vojn, revolucij, in ne nazadnje dočakal lastno državo. Od večinskega kmečkega prebivalstva za časa Groharja, delavca v socializmu se je danes Slovenec prelevil v potrošnika. Slovenija je namreč v zadnjem desetletju doživela pospešeni kapitalizem in kot posledico nastanek velikih nakupovalnih središč in uvajanje potrošništva kot načina bivanja, vrednotenja in preživljanja prostega časa in s tem nastanek nove potrošniške kulture in družbe. Sodoben slovenski mit oz. »blagovna znamka«, ki je sama po sebi zgodba o uspehu in kot taka primerna za motiv javnega kipa je znamka JANKOVIĆ®. Kip JANKOVIĆ® - Sejalec 2 je realistična upodobitev v naravni velikosti v posodobljeni pozi Groharjevega Sejalca. Figuro anonimnega kmeta je zamenjala javna medijska osebnost v gosposki obleki, ki namesto semen »seje« evro kovance. Kozolec na Groharjevi sliki zamenja postavitev javnega kipa JANKOVIĆ® - Sejalec 2 pred oz. v nakupovalno središče ali mestno jedro.Na razstavi bodo pomanjšane figurice JANKOVIĆ® - Sejalec 2 na voljo po ugodni - promocijski ceni 9,99€ !

M
kamen Nero Zimbabwe
25 x 20 x 20 cm
2006

M ali "veliki M" z veliko začetnico je zapakirana blagovna znamka kot sodobna slovenska potrošniška relikvija.

Kaj je danes vzvišeno?

Vera v čim več... za čim manj..., bleščeča marketinška embalaža, monopolistično koncentriranje moči in kapitala ali "nedeljska nakupovalna romanja"?

Izlete v naravo in versko obredje je v zadnjem času zamenjala nedeljska "božja pot" k "najboljšemu sosedu".
Državne in cerkvene simbole so zasenčile blagovne znamke kot osrednje čredniško čustvo.

Se bo arheolog čez tisoč let, ko bo odkopal ta kamen, vprašal, čemu je služil - kot verska ikona, spomenik ali cinična šala...?